Det første udstyr vi køber til en servicevogn er en støvsuger. Støvsugeren er et symbol for os om, at det vigtigste hos os er at rydde op og rengøre efter os. Det er helt ligegyldigt om det er hos kunden, hos os selv, i servicevognen eller på genbrugsstationen, så er det vigtigt for os at alt skidt, affald og genbrug indsamles og håndteres så korrekt som muligt. Vi tænker på vores miljø. Som kunde er du naturligvis altid velkommen til selv at støvsuge og rengøre efter os samt at afleverer affaldet på genbrugsstationen. Der er ingen tvivl om at vi er blandt det dyrest rengøringspersonale du kan finde, så der er en del at spare en del at sparer hvis du "gør det selv". Det er blot vigtigt for os at du håndterer affaldet korrekt.
Normalt indsamler vi altid vores affald og tager det med i servicevognen. Vi kører affaldet med hjem til vores lager, hvor det sorteres. Det der kan genanvendes, bliver rengjort lagt på lager. Rest bliver sorteret i spande og på paller, så det er klar til at blive kørt til skrot eller på genbrugsstationen, hvor det er korrekt sorteret efter genbrugsstationens anvisninger.
Det er en helt fast procedure i vores arbejdsgange og i uddannelsen af vores lærlige.
Her har vi bla. sat ind:
Genbrug:
Affaldssortering:
Kørsel:
Indkøb
Administration:
Kærneprodukt:
Men naturligvis er vores kærneområder energioptimering bla. inden for følgende områder:
Vi leverer altid lige lidt mere end vores kunder forventer
Vi er en ærlig og troværdig samarbejdspartner
Vi leverer den rigtige løsning til den rette pris